ponnyrytare

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Klara - 25 april 2013 14:19

Hej nu ska jag beräta hur windy blir när vi ska på tävling och hur hon är på tälings platsen

 

Hemma i stallet: Hemma i stallet är hon rätt lugn, och det tycker jag är bra men så fort hon ser transprt skydden blir hon taggad och stegrar eller kan inte stå stil 

 

Transportering: I bland är det svårt men i bland är det hjätte lätt   och i bland är det väl okej  

 

På tälings barnan: Är windy rätt så lugn, men kan okså vara stirrig och frmåt   

 

Ine på fram ridning: Bäror det på om det är en bra eller dålig dag om det är en bra dag så är hon pigg och framåt om det är en dålig dag inte så pigg eller framåt  då blir jag inte glad och jag bruker vara tråt så jag blir jätte sur   

 

På fram hoppning: Beror det på om det är en bra eller dålig dag om det är en bra dag flyger vi över allt men om det är en dålig det är en dålig dag så flyger vi inte alls 

 

Tävling barnan: Brukar vi flyga några hinder eller alla även om det är en dålig dag så det är ju en för del om vi inte flyger på fram hoppningen så flyger vi på tävlings barnan  

 

Vänta: Om ni inte förstår "vänta" så väntar man mycket på tävling så nu ska jag kritera windy , windy är rätt dålig på att vänta vill hjärna gå i väg eller så står hon och glor på en och annan valack i nget i la menat men allvarligt windy   

 

Men nu/sen ska jag rida med Elvira och gissa vad det är bara två dagar kvar tills jag ska tävla i falun 

 

Men nu måste jag sluta så tjao   

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!Jag heter Klara & här kommer ni läsa om Windy men hon heter Windfall.

Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Windfall

Namn:Windfall (Windy)

Ålder: 12

Ras: Dartmoor

Inriktning: Hoppning & Dressyr

Favvo färg: Röd & Rosa

Färg: svart

 

 

Älskar dig du är min ängel  

 

 

Windfall


Ovido - Quiz & Flashcards