ponnyrytare

Alla inlägg under januari 2013

Av Klara - 15 januari 2013 13:09

Hej är så ledsen   för att jag inte bloggat på länge det har hänt så myket på sissstånde och jag har inte tängt på att blogga så myket men jag mamma och pappa har klipt windy men nu ska windy få bereta om sig skelv.

 

HEJ jag är windy jag älskar alla GODISAR !!!!!!! Men hallå windy skerp till dig Klara jag har inget skerp så tyver. Jag är ett svart dartmoor sto. Jag älskar klara men hon är inte så rolig.  Jag är snäll lite envis i bland. Men jag kan också vara busig man kan ta fram en motor på mig om man vill. Jag är en perfekt barn ponny. Jag är lite rädd när jag ska gå på trannsportsrampen jag är lite skraj för stora och snabba bilar. Om min ryttare gör rätt så gör jag också rätt jag är en allround ponnny messt dressyr hoppning är väll okej men ja somsakt dressyr   det är lite drykt när hugo och sickan jagar mig men windy det handlar ju om dig inte wad du tyker om hugo och sickan  okej. Jag har en dressyr sadel och en hoppsadel eller det är en alround sadel men klara andvänder den bara i hoppningen och så har jag ett typ hakamoor och ett med bätt på altså ärf ett hakamoor ett träns utan bätt   jag är en bästemd tjej som vet vad jag vill.

ps jag är tolv år

. Okej är du klar nu windy Ja klara. Va bra windy nu får sickan bäräta lite om sig

Hej jag hetter Sickan jag är tjugo år och är en shettis som har färgen fux    som på alla bilder på mig jag är snygare i värkliheten. Men sickan så där säger man inte. Okej då klara men jag är inte så gammal så att jag vet allting. Men i alla fall jag är ingen tälings häst man jag blir riden rätt ofta jag är lite seg men i bland så är jag hjätte pigg klara är lite dryg när hon ska rida på mig så då går jag i från henne. Då låter hon lite sur på mig och var för det vet jag inte jag är en liten skogsmulle klara kallar mig skuruten det namnet gillar jag  men nu kommer jag inte på något att skriva om mig så hej då 

 

Klara: hejdå ånskar jag,Windy och Sickan       

Av Klara - 1 januari 2013 16:33

Hej är med elvira nu eller ?!!!! okej ja jag oich elvira har ridit är ni nöjda nu ?? jag red så klart lilla windy och elvira red så klart simon här kommer en bild på oss alihopp från piZap  



   

vi är dom bästa,perfekta och smartaste ryttarna som har en welsh och en dartmoor


pc grattis simon och windy 12 och 13 år windy är 13 simon är 12 hejdå

Presentation


Hej!Jag heter Klara & här kommer ni läsa om Windy men hon heter Windfall.

Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Windfall

Namn:Windfall (Windy)

Ålder: 12

Ras: Dartmoor

Inriktning: Hoppning & Dressyr

Favvo färg: Röd & Rosa

Färg: svart

 

 

Älskar dig du är min ängel  

 

 

Windfall


Ovido - Quiz & Flashcards