ponnyrytare

Alla inlägg under december 2012

Av Klara - 31 december 2012 16:00

Hej ni som vet att jag älskar hästar här kommer några bilder 

 

 

sickan,hugo och windy

 

Windy,Jag och båda två i lika bild 

 

Du är mitt hav

  

Du är min busiga BFF

 

Du är mitt hjärta 

 

Jag och windy är ston (tjejer) och sickan och hugo är valakar (kastrerade killar) och vi är perfekta som vi är allihoppa :)....

Av Klara - 31 december 2012 13:26

Hej hej sorry att jag inte har bloggat på länge     . 

 

 Gott nytt år   

 

Har inventerat i dag kull har räknat och väkt grejer   

 

 

Vad är godast ? Pizza eller Hambörgare

 

 

ockej nu vet jag inte vad jag ska skriva 

 

men nu vet jag 

 

 

data eller surfplata ?

 

 

Blogg eller Spel ?

 

Svara på mina frågor :) ........

 

Av Klara - 27 december 2012 14:25

Hej i dag ska jag vara med Elvira och Elina och en sak ska jag sega dig om man har en konflikt med någon säng förlåt för man mår bara dåligt men nu ska jag åka till Elvira och Elina hejdå  

Av Klara - 26 december 2012 20:50

Hej det här är min dröm outfit till tävling  men tyver röka jag radera den så ni får se den i nogon dag kantse i morgon hejdå

 

 

 


Av Klara - 26 december 2012 18:35

Hej     nu är jag klar Windy ,sickan och Hugo gåt in så kommentera om jag ska helsa dom god natt hi hi men det gick skit bra att rida windy gick som en ängel kul att se att hon värkligen kan jag vill verkligen tacka Gerda för att hon ville rida på windy. Jag hoppa lite och gerda red lite dressyr. Men nu tängte jag ring Elvira lite så tjao

 

                       här är lite bilder på Windy,Sickan och Hugo

  

Fina Windy  

 

Söta Hugo  

 

Pefekta Sickan   

 

 

 

 

Men kom i håg att det är NAMNET under bilden som är namn

Av Klara - 26 december 2012 12:44

Hej i dag ska Gerda rida windy. Gerda är en tjej som är "lite" äldre än mig hon är typ 20 eller så.Men det ska bli kul att se när hon rider windy. Och på lördag ska jag tävla lite hoppning jag hoppas det kommer att gå bra men det tror jag att det kommer.Men i alla fall i går så fick jag en surfplata av pappa tackar

            I LOVE YOU PAPPA   

 

 

men nu ska jag gå ut för att göra i årdning windy hejdå 

Av Klara - 25 december 2012 14:03

Hej och God Jul i efter skot i går faick jag en RÖD KAVAJ   den är så snygg. Så i dag ska jag fia jul hos pappa med syrran "lilla" valpen Sheela min farmor mina kussiner och deras färeldrar så nu siter jag och väntar på att alla ska komma till pappa så vi kan ätta en jul mål tid sen ska vi dela ut paket hoppas att alla har varit små änglar  hi hi men tyver så kommer inte tomten     men ja ja jag kan ju vara tomte nisse med windy hi hi nej jag tar sickan han har ju redan varit inte i pappas hus en gång så var för inte två en utan Sheela och en med Sheela nej inge häst i huset här men nu så ska jag ficksa lite paket så tjao

 

Av Klara - 21 december 2012 21:06

Hej jag är så så ledsen att jag inte bloggat på länge men jag har inte tängt på det så mycket men i alla fall i dag har jag varit med Elvira. Vi lekte med min syrras valp sheela kul vi gömde oss under täket sheela vart gallen hon klev på min näsa   AJJJ det gorde skit ont men hon råka ju riva Elvira på näsan okså och om ni tänker att valpen verkar vaa lite elak så kommer svaret nu : Hon är inte dum eller elak det var ju jag och Elvira som herga med henne.Jag vet nog vad ni tängker : hon får ju endå inte rivas

jag : nej hon får inte rivas men hon råka ju och des utom så viste ju inte hon vart vi var får när hon gick ut så gömde vi oss och sen ropa vi på henne skyl aldrig på dit djur om DU har fåt den att göra nå gått ALDRIG någonsin för det är aldrig djurets fel !!!!!!!!!! men i alla fall om te dagar är det JUL !!!!! 

 

 

Marry Crismas for all   

Presentation


Hej!Jag heter Klara & här kommer ni läsa om Windy men hon heter Windfall.

Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Windfall

Namn:Windfall (Windy)

Ålder: 12

Ras: Dartmoor

Inriktning: Hoppning & Dressyr

Favvo färg: Röd & Rosa

Färg: svart

 

 

Älskar dig du är min ängel  

 

 

Windfall


Ovido - Quiz & Flashcards